הילד מגן לך על המחשב

רבים מאיתנו רוצים להגן על ילדינו בשימוש באינטרנט עם זאת, לא תמיד יש לנו את הידע המקיף כדי לדעת את הסכנות ואיך למצוא אותם. ילדים רבים מתעניינים בעולם הסייבר, תכנות והאקינג והיום יש להם גם אופציות רבות ללמוד את הנושאים ולהשתמש בהם לטובת כולם. תכירו את קורסי הסייבר לילדים ונוער של "שחקים". 

סיבות ללמוד סייבר לילדים?

הסיבות ללמוד סייבר הן רבות וכל ילד מדמיין סייבר אחרת. סייבר מלהיב ילדים מאז שהגיעו המחשבים לשימוש ביתי אך כיום יותר מתמיד ללימוד הסייבר יש משמעות בעתיד ילדכם. 

  • לימודי סייבר מפתחים אצל ילדכם כישורים החשובים למקצועות המאה ה 21 כמו יכולת זיהוי וניתוח, עבודה עם הוראות, יצירתיות, פתרון בעיות ועבודת צוות. 
  • לא צריך ידע רחב באנגלית כדי להתחיל ללמוד סייבר אך אין ספק שילדיכם יסיימו את הקורס עם אנגלית טובה ממרבית הילדים בכיתה. 
  • הילדים יצאו עם ארגז כלים עשיר וידע רחב במחשבים כך שתוכלו לסמוך עליהם בכל בעיה במחשב ולעולם לא תלחצו בטעות על קישור עם וירוס. 
  • תיק עבודות עם 14 פרוייקטים שתוכלו להציג לכולם. יצירת תיק עבודות מקצועי הוא דבר חשוב לכל מי שרוצה להשתלב בתחום ההייטק והתכנות כך תוכלו להראות את יכולתיכם למעסיקים פוטנציאלים, ליחידות נבחרות בצבא או ללימודים מתקדמים. 

מה לומדים?

חוגי סייבר לילדים מקנים ידע רחב בכל הקשור לסייבר ותכנות. חוגי סייבר לילדים מתמקדים בטעימה מכל עולם הסייבר והתכנות וברכישת כלים שיעזרו להם בעתיד. החוג מתמקד בכל הדברים שמעניינים ילדים ומגדיר להם את עולם הסייבר מחדש. בחוג הילדים יוכלו ללמוד דברים מפתיעים כמו:

  •  בניית וירוס למחשב – בניית וירוס למחשב היא חשובה כדי להבין איך וירוסים עובדים ומה הם יכולים לעשות בנוסף, אין ילד שלא חולם להדביק את המחשב של החברים שלו בוירוס. אל תדאגו הוירוס לא מזיק כלל. 
  • איתור פרצות ביישומי מחשב וקוד – הילדים יחפשו ויבינו איך לאתר את הפירצות שיכולות להוות סכנת אבטחה וסכנה מוירוסים למחשב. תרגיל זה עובד על יכולות חשיבה מורכבות מאוד ומהנה ביותר לילדים שאוהבים האקינג. 
  • סיסמאות – טורניר פיצוח סיסמאות הוא אחד התרגילים שילדים הכי אוהבים. בואו נראה למי יש סיסמה חזקה יותר ומי כותב את יום ההולדת שלו בתור סיסמא. 
  • תכנות – הילדים ילמדו שפות תכנות שונות ויתחילו לעבוד עם פייתון שפת התכנות הכי נפוצה כיום בשוק שאיתה ניתן לעשות מגוון דברים מאבטחת מידע עד בניית משחקים מתוחכמים. 

וזה לא הסוף, תוכלו להמשיך לקורס האקר פרו וללמוד יותר לעומק על פריצות למחשב ואבטחת מידע. 

איך מתחילים?

נכנסים לאתר הבית של שחקים, מתייעצים עם המומחים של שחקים שיעזרו לכם למצוא קורס לפי גיל וניסיון ופשוט נרשמים. כל ילד יכול להצטרף לשיעור ניסיון ואנחנו מבטיחים לכם שהם לא ירצו לעזוב. 

לחץ דם

ההשפעה של לחץ דם גבוה של הורים על בריאותם של ילדים: פתיחת הקשרים וההשלכות החינוכיות

לחץ דם גבוה, הידוע גם בשם יתר לחץ דם, הוא מצב בריאותי נפוץ המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. מחקרים אחרונים הראו שללחץ דם גבוה של הורים יכול להיות השפעה משמעותית על בריאות ילדיהם. הבנת הקשרים בין יתר לחץ דם הורי לבריאות הילדים חיונית לפיתוח אסטרטגיות חינוכיות יעילות למניעה ולניהול מצב זה. מאמר זה נועד לנתח את הקשרים בין לחץ דם גבוה של הורים לבריאות הילדים, כמו גם לחקור את ההשלכות על החינוך.

לפרסום כתבה באתר

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מסתורין בחדר הבריחה: חוויה שלא תשכחו

דמיינו את עצמכם נעולים בחדר אפלולי, הלב דופק, כשהשעון מתקתק וכל שנייה מביאה פרץ של דחיפות. זה יותר ממשחק; זה סיפור שבו אתה הגיבור, וכל מהלך יכול להוביל לבריחה האולטימטיבית שלך או להשאיר אותך כבול בנרטיב מרגש.

מדוע כה חשוב לערוך בדיקות שמיעה לתינוקות, פעוטות וילדים?

דמיינו עולם של צלילים עמומים, שבו צחוקם של ילדים המשחקים הוא זמזום רחוק, וקולה המנחם של אם נראה קלוש ורחוק. עבור חלק מהילדים, לא מדובר בתרגיל דמיוני גרידא אלא במציאות יומיומית הנובעת מליקוי שמיעה שאינו מטופל.