יש לכם תאומים? כך בוחרים עגלות תאומים

את בהיריון עם תאומים או שאת עומדת ללדת ילד נוסף בהפרש קטן יחסית? יהיה עלייך להצטייד בהתאם כי מצפה לך תקופה לא פשוטה. עם זאת ברגע שתעשי את הבחירות הנכונות תוכלי להקל עלייך בצורה משמעותית. אחת מהרכישות הראשונות שעושים כאשר מצפים לתינוק חדש היא כמובן רכישת עגלה. אך עגלת יחיד לא תספק אותך במקרה של שני תינוקות קטנים שצריך לקחת אותם ביחד בעגלה. עגלות תאומים הן עגלות שמיועדות להסעת תאומים ביחד. איך בוחרים עגלה לתאומים? הכנו עבורך את המדריך המלא.

משקל העגלה

לסחוב עגלה עם תינוק אחד זוהי משימה לא קלה, במקרה של תאומים הסיפור יהיה מורכב פי שתיים. הרי יהיה עלייך גם להצליח להתנייד עם העגלה, וגם מצד שני לבצע פעולות במקביל. עגלות תאומים צריכות להיות במשקל נמוך, כך לא תמצאי את עצמך מסתבכת איתן. כל עגלה שמסרבלת אותך רק הופכת להיות כזאת שאת לא תרצי להשתמש בה בשום מצב. אם העגלה תהיה נוחה לנשיאה בכל היבט אפשרי, לא תהיה בעיה להשתמש בה באופן קבוע.

נוחות העגלה

אומנם את לא הולכת לשבת בעגלה, אך לא תוכלי להתעלם מהנושא של הנוחות. כאשר את שמה את התאומים בתוך העגלה תרצי לדעת כי נוח להם בתוכה. אם העגלה לא תהיה נוחה זה עלול לגרום לתאומים להיות חסרי רוגע. לכן אנו מציעים לך לבחון היטב את הנוחות של העגלה עוד לפני שאת רוכשת אותה. בדיוק כמו שתבחני את הנוחות של תומך ראש או כל מוצר אחר שאותו תרכשי. המטרה היא לא תמצאי את עצמך מתחרטת כי עשית את הבחירה הזאת.

מחיר העגלה

אל תצאי מנקודת הנחה כי רכישת עגלות תאומים תהיה זהה לרכישת עגלות יחיד. עגלה של תאומים תהיה גדולה יותר, כתוצאה מכך גם המחיר עולה בהתאם. אך התמורה של העגלה תהיה זהה לתמורה של שתי עגלות שונות. בו בזמן יהיה עלייך לדעת כי המחיר של העגלה מתאים לתקציב שעומד לרשותך. לכל אחת יש תקציב שונה כאשר זה נוגע לרכישת מוצרים שונים עבור התינוק. כאשר מדובר על שני תינוקות ההוצאה ברוב המקרים תהיה הוצאה כפולה. חשוב שכל מה שאת מוציאה יתבצע לאחר מחשבת תחילה.

קיפול העגלה

מה את עושה כאשר את רוצה להכניס את העגלה לרכב או לכל מקום אחר? יהיה עלייך לקפל אותה בזריזות כדי שהיא לא תעכב אותך. לכל עגלה יש טכניקת קיפול שונה, בטח כאשר מדובר על עגלות תאומים. יהיה עלייך לראות כי את מצליחה לקפל את העגלה מבלי לשבור את הראש ומבלי להסתבך. בו בזמן תרצי לדעת כי העגלה מתקפלת ולא תופסת יותר מידיי מקום. נדגיש כי עגלה של תאומים תהיה שונה גם בקיפול מכל עגלה רגילה. 

לחץ דם

ההשפעה של לחץ דם גבוה של הורים על בריאותם של ילדים: פתיחת הקשרים וההשלכות החינוכיות

לחץ דם גבוה, הידוע גם בשם יתר לחץ דם, הוא מצב בריאותי נפוץ המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. מחקרים אחרונים הראו שללחץ דם גבוה של הורים יכול להיות השפעה משמעותית על בריאות ילדיהם. הבנת הקשרים בין יתר לחץ דם הורי לבריאות הילדים חיונית לפיתוח אסטרטגיות חינוכיות יעילות למניעה ולניהול מצב זה. מאמר זה נועד לנתח את הקשרים בין לחץ דם גבוה של הורים לבריאות הילדים, כמו גם לחקור את ההשלכות על החינוך.

לפרסום כתבה באתר

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מסתורין בחדר הבריחה: חוויה שלא תשכחו

דמיינו את עצמכם נעולים בחדר אפלולי, הלב דופק, כשהשעון מתקתק וכל שנייה מביאה פרץ של דחיפות. זה יותר ממשחק; זה סיפור שבו אתה הגיבור, וכל מהלך יכול להוביל לבריחה האולטימטיבית שלך או להשאיר אותך כבול בנרטיב מרגש.

מדוע כה חשוב לערוך בדיקות שמיעה לתינוקות, פעוטות וילדים?

דמיינו עולם של צלילים עמומים, שבו צחוקם של ילדים המשחקים הוא זמזום רחוק, וקולה המנחם של אם נראה קלוש ורחוק. עבור חלק מהילדים, לא מדובר בתרגיל דמיוני גרידא אלא במציאות יומיומית הנובעת מליקוי שמיעה שאינו מטופל.